Sportlov

Inledningen av sportlovet började med jobb för min del och polypborttagning för maken.
Efter det har jag varit ledig och vi har träffat släkt med många kusiner. I onsdags tog vi en geocash och lika glada som vanligt blev vi.
 
 
Efter lunch badade jag med Bianca, Olivia och kusin Felicia. 3 turer i vattenrutshkanan blev de, inte längre en badkruka?
Nu är det jobbhelg och jag drog på en kort och lätt jogging idag innan jobbet. Det känns bättre att göra lite än inget alls, dock är det tråkigt när man är stressad. <Annars hjälper träningen mig oerhört mycket både fysiskt och psykiskt, det är som ett litet lyckopiller och energipiller i ett. Så glad att jag hittat tillbaka till träningen efter 15 år. Vikten är nere på samma nivå som efter 1:a veckan på vv. Jag är i fas så nu kör vi 😂
 
kram och trevlig helg!
 
 
 
 
1 Helen:

skriven

Vad kul det låter med geocase även om jag inte riktigt vet vad det är ni gör. Men alltid kul med gemensam aktivitet.
Visst är träningen som lyckopiller :)
Kram

Svar: 😆
Jenny

2 Popprinsessan:

skriven

Vad roligt att du hittat träningen igen! Och vad skönt att kroppen är "tillbaka". Undrar vad det var som hände?
Nu hoppas jag också bli frisk igen så att jag också kan börja träna..
Kram

3 Maria:

skriven

Underbart att du har hittat tillbaka! Jag har precis avverkat ett rejält pass och det är så galet skönt nu efteråt :)

Kram

4 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Mysigt med sportlov och vad härligt att du kommit igång med träningen så bra och känner dig taggad att fortsätta!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: