Aprilväder

Alltså vilken dålig rubrik jag fått till!!! Nu är det ändå dags för mig att också få klaga på det här skitvädret. Det är inget ovanligt men nu längtar vi efter sol och värme och vi är så värda det. 

Idag har det verkligen varit full fart. Vi la över 2 timmar på att rensa ut och åka till tippen. Tungt arbete minsann bla. blöt masonit. Nu ikväll har jag joggat 3 km samtidigt som barnen cyklade med mig. Bra kombo. 

Min nya mobil kom i fredags och idag spräckte jag glaset när mobilen gled ur fickan... mobilskalet är beställt...vad hjälper det.

Nu blir de soffan med älsklingen!

Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Oj, det händer grejor! Supertrist med mobilen.. Tappade min gamla i golvet för ett par veckor sedan.. Har tappat den många gånger, men denna gången hörde jag på ljudet att det inte gick bra... Lite fattigare med ett nytt glas...
Duktiga du med löpningen! Heja dig!
Kram

Svar: nu är mobilen fix å hemma igen 😆
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: