Visby

Sista dagen blev förstås en given Visbyrunda som vi måste se mer av. Vi hann tyvärr inte med så mycket då vi prioriterade lite fel i början genom att shoppa lite.

Efter shoppingen åt jag den bästa hamburgaren ever. Ren njutning! 
Även Bianca tog samma mat som mig.




Jag älskar gamla städer och dess vackra hus och kultur. Det är så lätt att komma nära staden med bilen, kanske för nära då det skulle vara skönare om vissa delar av Visby hade varit bilfritt!







Kolla så mysigt att bara strosa runt i dessa kvarter och även hitta en liten godisbutik för att köpa lite gott till båtfärden hem.






Njuta av en fika med extra kärlek?



Det fick även bli ett besök i Visby Domkyrka och Stora torget.




Kärlek till alla oavsett vem du är, vem du älskar, vilken färg din hud har.

❤💙💚💛💜




St:Karin ruin.



Nu är vi snart hemma och jag hoppas familjen vill på återbesök. Har du tips till oss om andra platser att besöka i Sverige?


Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: