Tjejmilenvecka

Japp nu är veckan här då tjejmilen ska göras. Det ska bli spännande och jag har nog glömt hur jobbigt det faktiskt är (för mig) att springa/jogga en mil.
Jag har en lista för uppladdningsmat, men den mängden klarat jag aldrig få i mig, den ger väl åtminstone lite tips att tänka på i alla fall.

Har du några planer framöver som du längtar efter?
Själv har jag nu tjejmilen, Justin Bieber och Bonbonland, jag fyller 40 år och Thailandsresan. Tyvärr hade jag sett fram emot att börja läsa igen, men jag tjabblade mig och hoppas på att söka igen till vårterminen.

Nu ska jag sätta igång här hemma, som vanligt har jag många planer innan kvällsjobb 😉 Tapetsera, träna och röja kläder.
Hoppas du får en fin vecka. KRAM

Att få studera

Det är just nu målet. Mannkan nästan undra om jag klarar det så jag knappt kan ta instruktioner om hur man ansöker hahahah. Jag har bra bortförklaringar 😉.

Strax 1 vecka kvar till tjejmilen och jag "jagar" samtidigt en viktnedgång som jag satt som mål när jag kör tjejmilen 2016. Vi får se om jag lyckas, det lär du liksom få höra.

Värsta störmomentet nu är dock denna blogg. Har jag skrivit ett stavfel så går de inte bara lite sådär lätt gå tillbaka för att ändra...nej man måste radera allt man skrivit efter felet. Tills jag kommer på hur man gör så får du stå ut med en del stavfel.

Nu är min underbara 3dagarsledighet över och imorrn är jag tillbaka på jobbet.

Kram till dig!

Trötter är här

Just nu skyller jag min trötthet på hormoner. Jag vet inte om det beror på att hjärnan är trött eller om att det beror på pms, därför väljer jag att vila mig lite mer än vanligt. Det mest positiva idag är dock är träningsvärken jag fick efter tisdagens tabatapass. Så underbart att träna kroppen på olika sätt och väcka små muskelgrupper. Vi får se om det blir en joggingtur senare. Lägger ut 2 bilder. Den flrsta är från tjejmilen förra året och den nedersta är från i förgår. 16 kg skillnad.