Älskade sol

Det är underbart vad solen ger energi. Den får mina tankar att flyga iväg åt flera håll och kanter. Jag längtar efter ledighet, utflykt vid havet med våra vänner. Hotellövernattning, att jag når mina uppsatta mål och framför allt friskt i familjen.
Men samtidigt får man tänka till och leva i nuet, för längtar man hela tiden bort så glömmer man här och nu. För att komma tillbaka till solen så är denna sagen egentligen helt underbar och jag hoppas denna känsla kan hålla i sig, så all känsla av stress inom mig försvinner. Jag förstår inte hur det kan kännas så inom mig bär jag egentligen inte har någon plan uppbokad, mer än jobb och allt som ska fixas hemma såklart.

Hoppas ni haft en bea helg, min har varit bra trots jobb, kul va? Låter som mitt jobb är världens sämsta men det är det ju inte, bara hemskt jobbigt på helgerna. Jobb i em sen ledig imorgon i alla fall.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: