skolan

Det blev jag som fick följa med B till skolan idag. Det började med att en kille från en hadbollsklubb kom för att instruera barnen i handboll, lite svårt men de flesta gav allt :)



Lite nostalgi att hänga i min första skolas gympasal..massor av hela havet stormar och bollspel har utövats därinne.
Många barn var självklart nyfikna på mig och ville hålla hand, dra i min tröja, visa olika saker och leka (jag är världens sämsta lektant). Lunchen var jättegod och jag provade även det vegetariska alternativet. Vädret var underbart idag och vi passade på att kasta och sparka boll på fotbollsplanen, jag och Biancas 3 bästa tjejkompisar i klassen, jättegoa tjejer.
Helt slut efter detta besök skulle vi ändå ge oss på en picnic och hembakat på närmsta lekplats. Det blev chokladbollar och saft, väldans mys.







Nu måste jag vila, magen mår inte alls bra...
Kram, längtar tills nästa helg ...wiiie
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: