sen natt och tidig morgon

Jaaa äntligen är jag ledig två dagar i sträck, eftersom jag jobbade till 23 och var uppe tidigt så slappar jag nu i soffan. Ikväll blir det en runda till mina föräldrar för att umgås och äta lite påskbord. Igår var Christofer här. Barnen bara älskar honom och det är underbart att se deras lycka när de umgås.



Vi åt en mycked god middag ihop innsn jag skulle till jobbet. Det är oerhört skönt att ha en man som älskar att göra mat och gör det så bra. Här följer några instabilder på maten från igår. Supergod, skönt att det blev rester att mumsa på sen ;)






Nu sitter tjejerna vid datorn och sjunger så glatt, mitt mammahjärta slår hårt, denna oerhörda kärlek jag känner för dem får mina tårar att rinna ....

Puss å kram en sån här dag :)
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: