Efter Mera Spa...

 
Efter vårt härliga bad gick vi upp på den härliga solterassen som är belägen uppe på taket. Måste vara en cool känsla att bada i den poolen.
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom ut från hotellet hade Alexandra beställt cykeltaxi till oss. Hahhahah det var roligt att glida fram på strandpromenaden och kika på hus, människor och få små glimtar av den vita ljusa stranden som finns i Sopot. De måste haft starka ben dessa killar. Jag vill definitivt att mian barn ska uppleva detta. Både cykelturen och att bada och basta i det varma Spat. Det finns tom chokladbad som behandling för barnen, de hade älskat det.
 
 
 
 
 
 
Åsa och Fulan ser lyckliga ut
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade det varit bättre väder hade vi ägnat mer tid här på
strandbaren Zatoka Sztuki, men vi fick i alla fall en glimt av ett härligt strandliv.
 
 
 
 
 
 
Vi tog en liten promenad och blev fint välkomnade på hotell Sheraton för att äta på deras restaurang
 
 
 
 
 
 
 
Titta vilken utsikt över pir Molo, 500 meter lång promenadbrygga.
 
 
 
 
Maria med huvudrätt innehållande anka. 4:e av 5 rätter. Den var Stark men så god, nästan så jag ville slicka rent tallriken. Svettes pyste nog hos oss alla.
 
 
 
 
Ett perfekt avslut var ändå Tapiokapuddingen med sin mjuka och lena smak med tillhörande frukter. Den fick smaksinnet att dra sig tillbaka från det starka vi startade med. Jag måste få tag på tapiokagryn och låta mina nära få smaka denna goda pudding.
 
 
 
Thank you Sheraton for a very nice and hot dinner and special thanks for your service Katarzyna Pawlak.
You are Brilliant!
 
Vi fick även kika in i Vinoteket och i Cigarrummet, men då det var så dov belysning fick jag inga fina foton därifrån, men klicka HÄR så kan du kika på lite bilder som hotellet själva har lagt ut.
 
Här finns en fin video du kan kika på för tips!
 
 
Kategori: Allmänt
Taggar: #stenalinestorytellers
1 Ylva Vitorovic:

skriven

Åh vad fint du fångade cykelturen. Det blev en ny favorit för mig också. Och vilken god mat de serverade på InAzia på Sheraton! Håller med om att det var starkt, men jag gillar det. Kul att de vågar och inte serverar en tråkig europeisk variant som thairestaurangerna gör här i Sverige. :) /ylva.

2 Popprinsessan:

skriven

Vi kanske ska ta en tur över med kidsen nästa gång? ;-)
Kram vännen!

3 ♥ Sojka ♥:

skriven

Ahhh drömmer mig tillbaka! Så underbart det var!

sv:Visst är det! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: