Djuphet

Igår fick jag prata av mig med fina Christel som är en fin bloggvän och vän 💗 och idag fick jag ännu mer djupa tankar med min nya vän Ammie. 
Kontigt att man ena dagen är stark som Pippi i musklerna och samtidigt orolig i själen som ett litet barn som ligger skrämd i sängen av alla konstiga ljus och skuggor. Att efter snart 40 år inte riktigt hamnat på helt rätt spår i livet. Det kanske är så det alltid kommer bli.
För vissa dagar hittar musklerna ej fram, men själen lyser klar likt Polstjärnan, bara man fortsätter sträva mot en balans dem emellan och ändå försökerösten har lite av den påverkan på mig.
En brasa, tända ljys, lite filtar och lugnare tempo. Hoppas jag och höster hittar samklang och att vi hittar styrkan från varandra.
många kramar till dig vännen. 

Kategori:
1 Helen:

skriven

Kramar från mig och hoppas du hittar en bra balans. Jag är lite tvärtom och brukar tycka det är skönt med höst och mörker så man "kan" slappna av på ett annat sätt. Bara ligga i soffan och se på tv om kvällarna. Skulle önska jag hade en brasa att glo in i :)
Musklerna, eller vad jag antar är träning kommer gå upp och ner. Det gör det nog för alla.
Kram kram <3

Svar: Precis så jag menar 😇
Jenny

2 Tina:

skriven

Åh nu går det ju att kommentera igen! Ja hösten har en konstig inverkan på mig också! Är trött och ångestattackerna smyger sig på titt som tätt. Men det är bara att kämpa på! KRAM fina Du!

Svar:
Jenny

3 Popprinsessan:

skriven

Yeah, det går att kommentera!!
Du kan alltid ringa, bara så att du vet det <3
Ibland kan det hjälpa bara att få säga saker högt och då kommer man nästan på lösningen själv.
Med tanke på hur bra du är igång med att fokusera på dig och din träning så tror jag att detta kommer att bli en toppenhöst för dig!
Kram, kram!

Svar: puss
Jenny

4 Maria:

skriven

Du är stark vännen och du fokuserar bra på dig själv så det kommer bli jättebra!
Jag kan tycka det är skönt med höst. Nu är det "tillåtet" att krypa ner i soffan utan att jag får dåligt samvete.
Soffa, filt och en massa levande ljus tillhör hösten :)

Många kramar ❤

Svar: fin du är. tack å kram
Jenny

5 Helen:

skriven

Men vad konstigt för nu kunde jag inte kommentera inlägget "tråkmåns" men skriver här.
Jag har aldrig upplevt dig som en tråkmåns så du har nog inte klagat nog mycket ;)
Men jag förstår känslan, vissa veckor känner man sig tråkig trist och helt off.

Kram kram och ha en kul tjejkväll

Svar: kram. nu går de kommentera ;)
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: