Onödigt

Här ligger jag och är just nu feberfri... inatt 38.6 och huvydvärk och sedan massiv svettning efter Alvedon och Voltaren. Jag kan tyvärr inte jobba denna helgen, så min kollega får gå in och ta de passen som jag egentligen hade bytt till mig, känns inget skoj. Är man sjuk så är man. Jag kommer inte ihåg när jag hade feber ihop med förkylning sist... alltså ovanligt för min del. 


Det är så oerhört frustrerande att de är just nu. Så länge som jag planerat och tränat inför tjejmilen som är nästa helg. Jag blir faktiskt ledsen. Hoppas du får en fin helg och njuter av dina planer. Kram 

Längtar tillbaka till Mallorca

Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Å fy bubblan vad trist! Jag hoppas att du vaknat upp den här måndagen och mår MYCKET bättre!
Kramar

Svar: Tack. Jag mår mycket bättre, men kommer inte kunna göra tjejmilen på lördag 😢 kram. jag får satsta på nästa år, så hinner jag ju ändå innan jag fyller 40 😂😂😂
Jenny

2 Maria:

skriven

Fy så trist!!
Massa krya på till dig vännen.

KRAM

Svar: Tack och kram
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: