Lalandiajul

Jaha då är vårt julfirande slut. Vi har spenderat 3 dygn på Lalandia i Rödby och det har varit avslappnande och mysigt. 15 personer har vi varit i vårt gäng, sedan har vi träffat på fam. Jennifer Hultmark å Rosie Sikora några gånger. Kanske det är sista julen här då det varit lite väl mycket folk på badlandet för min smak.


 Forsen stängdes av till och från och det var det roligaste äventyret för de stora barnen. Duschutrymmets golv var så jävla skitigt så till och med jag mådde illa. Det var kallt i luften och jag är besviken på att de tagit bort 2 bubbelpooler inne. Tur man börjat bada mer än tidigare så att jag haft det mysigt med alla i bassängerna och att värmen av en stor familjen gör livet bra.


Visst blev det julbord med både kallt och varmt. Vichade delat upp maten så alla bidrog med lite av varje.


Julklappaspelet blev inget bra för varken mig å Ivan, men min snälla mmma skänkte en klapp till Ivan



Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: