Tankens makt

Det har gått bra, tänkte säga bättre än förväntat, men jag vet inte riktigt vad jag förväntat mig..
Att jag gått ner i vikt är ju inte riktigt sanning, man kissar ju som alla säger ut en del i början, men det är ju en push när man ser att något händer i kroppen.

 Det har varit jobbig och jag skäms inte för att skriva detta. De som inte varit i liknande situation förstår de inte heller. Jag sitter inne på ganska mycket kunskap om mat och motion så jag är inte obildad, dum eller lat. Jag har svårt att hantera vissa tankar och känslor.


Efter vi jobbat och Bianca simtränat igår så åkte vi till Kofsa för att leta björnbär. Det blev väldigt få bär, men en underbar timme vid havet, stenar, tallar och solnedgång. Hela familjen var så lycklig och barnen sprang, sprang och sprang. 
-Snälla, hit måste vi igen vrålade Olivia! 
Visst är naturen vacker och mäktig!?



Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Vilka vackra bilder!
Och heja dig! En dag i taget, en dag i taget!
Kramar

Svar: Tack vännen 💕
Jenny

2 Helen:

skriven

Jag tycker du är stark som vågar skriva som du känner. Det är absolut inte lätt men det känns som du har hittat rätta gnistan.
Jättefina bilder .
Kram kram

Svar: Ja visst finns gnistan, men den är är lätt att släcka. Tack för din pepp vännen!
Jenny

3 Linda Söderberg:

skriven

Känner så väl igen mig i det du skriver Jenny... Brottas med liknande bekymmer. De där tankarna, känslorna och måendet är för mig så tätt sammanlänkat med ätandet. Och precis som du säger, man vet ju så väl vad som behöver göras. Det är nog få som läst så mycket om kost, hälsa och motion som jag men det räcker ändå inte. Det mentala måste få ta sin plats och tid. För min del har det blivit en omstart på viktväktarna. Har bestämt mig för att låta det ta tid, inte bestämma några mål i form av datum och försöka tänka snälla tankar om mig själv. Lättare sagt än gjort ;) Stort lycka till Jenny! Jag hejar på dig! Ska bli kul att följa med på din resa :)
Kram
Linda

Svar: Åhh va kul att du hittat hit Linda. Träffade ju dig på Viktväktarna för en tid sedan. Det fungerade inte för mig, jag tvingade mig liksom dit utan att egentligen vilja. det låter hur löjligt som helst, men jag vet inte hur jag ska förklara det.Tror du förstår ;)Nu lyckas vi med detta, vi måste tro på oss själva! Kram och Lycka till!
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: