Augusti

Jag har inte såå mycket att berätta om, därv tystnade här på bloggen.
Sommaren är nästan över men Thailand närmar sig så vad gör de liksom.

Allt rullar på och jag är så nöjd med hur träningen går just nu. Jag måste hela tiden träna den mentala biten allteftersom jämside med den fysiska biten och det är säkerligen så alla gör. Det är en av sakerna som gör träni gen så underbar och nyttig för mig. Ett av de bästa just nu faktiskt. Tänk att mina kläder passar på ett helt annat sätt och storleken får bytas ner.

Jag har nu blrjat planera för min kommande 40'årsdag och har bestämt att jag ska ha en liten fest. Hade bestömt att de inte skulle bli något, men vill ju ändå träffa mina nära och kära.

1 Popprinsessan:

skriven

Härligt med framsteg! Och kul med fest!
Kram

2 Helen:

skriven

Du är jätteduktig och kul att f välja lite mindre storlek. Själv har jag tappat inspirationen helt och blir bara större och större. Vad gör du för att lyckas ?

Kram och ha en fin dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: