Bärtokiga

 
Japp i år är jag mer bärtokig än andra år. Men det har kommit så mycket bär och vi har plockat jordgubbar, blåbär, hallon och björnbär. Tanken har varit att fylla frysen inför hösten och vintern men vi har hunnit äta en hel del redan.
 

 
Det får nog vara slut på detta roliga nu för idag blev de inte så roligt som man kan tänka. Jag har tappat bort mina bilnycklar i blåbärssnåren. Det blev en så otroligt upp och nervänt eftermiddag då vi först inte hittade reservnyckeln, både försökringsbolag och bärgare kontaktades och så hittar vi reservnyckeln precis när jag tänkte hoppa på bussen till jobbet. Ska jag ta en runda till i skogen för att hitta bilnyckeln? det känns nästan onödigt omöjligt. Nu kan jag bara skratta åt det, men herregud så ledsen jag var en stund..
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: