Fullt ös...

Börjar man i en ände av huset som inte piffats på ett tag så rullar de på i mer rum. Första steget just idag är att rensa och städa barnens rum, efter det ska lite nya saker komma på plats. Så mysigt att få nytt och fräscht i hemmet. 
Denna söta panda kommer förhoppningsvis på posten inom några dagar. Han ska hälsa en välkommen i hallen. Visst är han så Lovely 💟


Jag är ledig 6 av 7 dagar räknat från idag och det känns underbart skönt att få fixa klart hemma och "bara kunna vara" små stunder.
Kategori:
1 Helen:

skriven

Vad skönt att ha tid till det . själv städar jag också fast jag inte skulle ha ha . Men det är väl typiskt mig och så skönt att få fredagsfint . Ha en bra fredag..
Kram

2 Popprinsessan:

skriven

Härligt med nytt och rent! Vi har ju en pågående renovering. Eller ja, än så länge bara fläktar men de ska när som helst börja bygga upp igen. Så just nu är det inte kul att fixa något alls hemma, för det finns liksom ingen plats att fixa på... Men sen!

Härligt att du är ledig! Här blir det också en ledigt sportlov med barnen!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: