Grrrr

Jag fixar själv? I alla fall ett tag, men nu är de i alla fall nya tag, ett försök att må bättre. Mer protein grönt å vatten å mindre socker och tjurighet. Låter de bra?


Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Det låter bra! Vi får ringa varandra när vi är på väg att falla för något dumt!
Igår blev det lite för mycket av det goda för mig och det syns direkt på vågen. Fast jag vet inte om vågen är ett bra verktyg eg.
Men en dag i taget vännen. Man kan göra många bra små val. Inte mackor till frukost kanske. Eller om man vill ha macka, ta ett bättre bröd. Inte lightläsk i veckorna osv. Men det är fasen inte lätt!
Kram och heja dig!

Svar: Ja nu kör vi...Ikväll är jag sugen hahahah... så snabbt de går
Jenny

2 Helen:

skriven

Det låter bra och det fixar du.
Är pro puddingen god ?
Ha en trevlig helg.
Kram

Svar: Tack! Jag tycker vaniljen är kanoooon. kram
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: