Long time..

Ja det är inte ofta jag varit härinne. Det har varit så mycket sista tiden och ärligt så har jag varit helt slut denna helgen. Sportlovet gick snabbt och jag hann inte ens berätta om den för dig pga. tidsbrist.

Nu i veckan ska jag till Stockholm med jobbet och även fortsätta en introduktion som jag startat med en ny kollega. Pysslet hemma med nedervåningen fortsätter, men för nu är vi klara med färgen. Får väl fortsätta igen om någon vecka när jag känner ro och har energi. I måndags tog vi oss tid för en runda till havet, lite solenenergi och kycklingsoppa på stormkök



Kategori:
1 Johanna:

skriven

Härligt med utflykt och härliga stenar att klättra på, ser det ut som!

2 Popprinsessan:

skriven

Vilken mysig utflykt!
Hoppas allt är bra och att Sthlm var givande!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: