Mina barn

Eftersom det var makens tur att arbeta denna helgen så fick jag och barnen spendera den själva och vi fick mycket tid tillsammans. Vi har hunnit med en massa olika saker.  

Holje marknad, vänner och mys



På marknad med våra fina vänner 


En annan rolig händelse hände i lördags. Jag har nämligen lyckats gå ner 10 kg i vikt, varv 8 "på egen hand" och 2 efter jag startade spola. Så kul och jag märker skillnaden i ansikte lår och mage...och på kläderna. Nu firtsätter resan. Nu harxjag även klarat träna styrka 2 ggr och idag lite jogg. Jag är på g just nu och är så lycklig över så mycket.

Fasiken vad jag älskar mina barn,  eller hur går det inte riktit beskriva känslorna man har för sina barn. De är nog "all over the place"

Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Grattis till 10 kg!! Bra jobbat vännen!
Många kramar!

Svar: tack gumman
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: