Nerver

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg så jag kör lite trevande.. Det är inte ens säkert att detta inlägg kommer att publiceras som tänkt, för jag har så mycket känslor och tankar inför morgondagen. Jag ska inleda en lång och oerhört viktig del i mitt liv. Det kan tyckas mycket om Mitt val och metod och det får stå för den person som känner, tycker och ev. uttrycker sig. Det är inget jag beslutat över en natt, inget beslut som någon annan kunnat ta och absolut inget beslut som någon annan egentligen har med att göra. Detta är mitt liv och det är nog bara jag som förstår hur jag känner, vad jag upplevt och tro det eller ej, kämpat och gråtit så mycket över. Inget i livet kommer gratis och jag om någon vet det, så försök inte övertyga mig. 
Klockan 10 imorgon ska jag genomföra en inställning av en Aspireslang som ska vara en del av stöttning i min fortsatta kamp mot övervikten. Det finns flera personer som jag speciellt vill tacka för det oerhörda stöd jag får av er, det är guld. Vill du följa min resa så välkommen! Är du inte intresserad, så snälla Låt bli! Då är denna blogg inget för dig på ett tag. Jag har gått ner 5 kg hittills och såklart uppdaterar jag framöver. Kärlek till dig från mig!

Kategori:
1 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️❤️ Du är bäst syster. 😘😘

Svar: puss
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: