Sköna maj

Älskade vår så underbar du är i all din grönska och blomning, vad vore livet utan dig!? 


Visst är det härligt ute nu när vädret är så bra och solen värmer. Igår körde vi nerom Hundsjön för att barnen skulle bada av sig. Solen låg inte på strandsidan när vi kom så barnen gick bara i vattnet till knäna men de sprang lyckligt runt på stranden ändå utan att bada "på riktigt".


Idag har jag arbetat och det gick bra,  men jag tror bestämt att jag suttit för mycket idag för jag var öm i magen och det sved i några timmar kring hålet. 2 dagars arbete kvar och på fredag em drar jag till Malmö med väninnor för mys och hotell.
Kram


Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Älskar också den här tiden! När solen visar sig och det är varmt och skönt!

Malmö? Vad kul! Härligt med hotell med vänner!
Kram

Svar: ska bli så mysigt
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: