Bakom molnen...


Det började bli dimmigt redan igår kväll och det var svårt att se vägen när ja körde hem från jobbet 22.30.
I morse var det ännu mer dimma och jag känner att hela jag har haft svårt att komma igång. Plötsligt sprack det upp mellan molnen och solen lyser nu klar. Jag känner mig själv mer pigg, vad vädret kan göra för en. Jag tycker denna bild är mysig, det mörka och gråa mot de ljusa molnen och solljuset. Sedan att det är dålig kvalite på fotot i sig kan kvitta, känslan är åtminstone härlig.
 
Nu är rasten slut och jag får gå in och arbeta igen.
Kram till dig! 
1 Popprinsessan:

skriven

Idag var det dimmigt här också. Och så där regngrått och lite trist faktiskt. Måste få till att putsa fönster denna helgen så jag hoppas att det klarnar upp lite till eftermiddagen!

Kram & trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: