Vanlig dag

Japp nu är festen över och det är måndag igen. Här sitter jag och pausar i mitt arbetexmed eximinationer och hemtentamen. Jag minns tillbaka till den underbara lördagskvällen som jag delade med nära och kära. Fantastisk stämning, härliga skratt och kramar. Ni gjorde kvällen så bra! Nu har jag hunnit smälta och fattar att jag fick mer än kärlek jag fick även presenter som var så passande för mig. Tack ännu en gång.

 

 

Jag har många mer foton men jag vill inte slänga ut dem här för jag är osäker på om alla vill finnas online...så med respekt liksom.
Nä nu ska jag fortsätta mitt tänkande och skrivande. Kram

 

 
 
 
 
 
1 Popprinsessan:

skriven

Såå fin du är Jenny! Verkligen Fab40!
Kram

2 Helen:

skriven

Stort grattis igen på din 40 års dag. Och du kan verkligen känna dig nöjd med dig själv, du är jättefin .
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: