Justin Bieber

I söndags åkte vi till Köpenhamn för att se på familjens gemensamma idol, mest vi flickor 😉 Vi lånade min systers bil modell större plats så min systerdotter och hennes vän skulle få plats. Visst ser vi taggade ut i ett regnigt Köpenhamn.

Det bästa med denna dag och upplevelse var att få vara med våra barn. Deras glädje inklusive glädjetårar var så häftig att få uppleva. Jag tyckte också att det var mäktigt att få se Justin live. Många gånger gick mina tankar till hur mycket han ändå får utstå trots ett mäktigt liv som artist och allt vad det kan innebära. När han kom in på scen fick jag gåshud. Recensioner finns på nätet så det gör jag inte här. Favotitlåtarna var förstås de låtar där hela publiken sjöng med och vi kände sådan glädje tillsammans.

Kanske ska man inte avsluta med tråkigheter.. men här kommer det ändå!! Jag fick böter på Nettos parkering i Köpenhamn, jag skulle vara lite sparsam och köpa öl och vin billigare trodde jag... men nej 767 svenska kronor har jag fått böta. Hoppas drickan smakar 🍺


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: